مُشکِلــــ


× ҳ̸Ҳ̸×♀ L0vEly ♂×ҳ̸Ҳ̸×

دلـ نـوشتــﮧ هاے یــﮧ دیــفونـﮧ (!)

 

مشکل از تو نبود

از من بود

با کسی حرف میزدم
که سمعک هایش را
پیش دیگری جا گذاشته بود...

 



نظرات شما عزیزان:

hadis
ساعت20:00---12 شهريور 1391
سلام وب خیلی خوبی داری خشحال میشم ب وب ماهم سر بزنی ونظر بدی.ما لینکت کردیم ممنون میشم مارو لینک کنی!
miss.fashion.loxblog.com


arezoo
ساعت14:27---5 تير 1391

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود

ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ برلب داشته باشم

ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم
آپم و منتظر حضورتون

پاسخ:مر۲۹+۱ آجی از متن قشنگتـــــ

حتما سر میزنمــــــ



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 2 تير 1391برچسب:, 16:6 + لِــیــْـدی عـاطـفــ ـﮧ| |
i413141_11.gif (242×58)


vOr0oj@K